Till alla er som kommer efter

Röda Lund känner kärlek. Det är bra. Och därför delar vi med oss av kärleken. Den här är till alla barn därute som ska växa upp och ta sina steg på den här underbara jorden. All kärlek till er! Och all kärlek till alla ni föräldrar därute som kämpar och älskar och längtar och förstår att det finns inget vackrare än livet.

Ulf Lundell – Inte ett ont ord

Ulf Lundell – Tuff Match

Ulf Lundell – (Oh la la) Jag vill ha dig

Jag vill ut härifrån från drinkar och minkar och
den här rakbladsmusiken.
Jag vill ha dej för mej själv i en taxi på väg hem
genom nattrafiken.
Handen på höften.
Min hand istället och tungan i ditt öra.
Och finns det ingen taxi så snor jag en bil och
sen så får du köra.

Kommentera

